Labels: , , , , , , ,

Korang perasan tak iklan hotlink ticket?? Ape korang fikir bila tengok iklan itu?



"Wow,murah!" "Gile jimat"

Ini package2nya:
RM10 Hot Ticket
  • 70 minutes
  • 120 SMS
  • All local networks, at anytime
  • 7-day validity
  • Local networks include all local mobile and fixed line

RM15 Hot Ticket
  • 120 minutes
  • 300SMS
  • All local networks, at anytime
  • 10-day validity
  • Local networks include all local mobile and fixed line
Sedar tidak yang package2 ini hanya satu trick business oleh maxis.First time ko guna,mesti ko x perasan kan....termasuk la aku T_T.Ini 1st impression aku:
- Tertarik sbb ada offer Pizza or KFC (perlu tambah rm1,itupun ada terma dan syarat)
- Aku salah anggap yg 300 sms itu adalah FREE
- Aku salah anggap 120 minit masa berbual juga FREE
- Dan dgn semua FREE2 diatas,serta memikirkan ada 2pup lagi RM15 (aku 1st time beli),gile terbaik!!~

Serious aku salah anggap semua itu,dah beli baru tahu bahawa RM15 itu korang bayar untuk 120 minit masa berbual + 300 sms ke semua rangkaian (dari segi ini,mmg ko jimat la,katenye..) Pelik je bila check credit, RM0.00 sedangkan baru semalam gores dan menang RM15 (Hotlink ticket).Ciss,aku tersilap langkah.Digamburi mata dengan Pizza @ KFC masa iklan,tertarik pula untuk cuba gunakan.Haish..dah guna,dah beli,pakai je lah.Xpe la,janji pizza rm1 jeh.Lepas ni serik nak beli dah (kecuali aku gatal nak makan pizza) Hahaha... :P

So pada kalian di luar sana,sebelum beli,sila check betol2 sebelum membeli.Orang berniaga,normal la trick2 ni,cuma kadang2 je kita tak sedar sama ada kita ditipu atau tidak.Customer always right,remember that! :D



p/s: Agak menyesal,dan lepas neh berhati2 kalo nak beli...cis,seminggu aku pakai rm10 je kot,jimat kan?hahaha :P

Comments (0)

Post a Comment