Guys,perasan x harga emas naik lagi??Duh duh...selama sebulan aku observe di kitco.com (price gold chart was there). Harga emas naik lagi!!~ Adeh aku nak demam nengok chart,hampir menjerit sbb selama sebulan aku dok perhati jeh chart thu turun naik.Mase turun sakit jantung,masa naik pun sakit jantung,bole? :P

Below the picture (click to ENLARGE):

Ini la dia....selama neh aku sport kat 1435/oz.Tak pernah lebih,kalo lebih pun sikit....tapi harineh?Nah amek ko...lolz.Xpe,aku budak baru nak blaja,lots of thing to learn about it ^^

 Ini price kat publicgold which is diorg neh sgt rajen update,ini salah satu tpt rujukkan aku la.Xpernah lepas 16k/100g...harineh bley lepas plak hai,ayaks... >_<
Ini price selama sebulan (7 March 2011 - 6 April 2011).Lihat sahaja kenaikkan,guys...nak tunggu apa lagi?Emas makin lama makin mahal,mula2lah belajar menyimpan okie ^^ 

Also come with some news about it,click here

p/s: kami budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan yeh ^^

Comments (2)

kawen kang belikan bini kaw cincin silver jek..
haha

no larh,belikan emas,kalo nak gadai mahal dr ape aku beli skrg :P

Post a Comment